תמצית מס' 77
TMRG Deeper
לשיפור גוון ו'עומק' הקול

לשיפור איכויות קוליות - 'צבע' ו'גוון'

188

חברי מועדון נהנים מ-5% הנחה CashBack!

    תחושה של שליטה במנעד הקולי ושיפור הגוון הקולי גוון עמוק ומלא יותר.

    תוסף תזונה – מים פיזיולוגיים בשילוב שמנים אתריים 50 מ"ל מכיל 25% כוהל בנפח.

    רכיבים:

    מים, אלכוהול, אכניצאה אנגוסטיפוליה, מלח שולחן, שמן רוזמרין, שמן לבנדר, שמן מנטה, שמן אקליפטוס, שמן קרדמון, שמן טימוס, שמן לימון, שמן בזיליקום.

    • לנער היטב את התמצית. לפני השימוש לערבב בחצי כוס מים 10-20 טיפות' לגרגר ולבלוע. עד 6 פעמים ביום (מאחר והתמצית מרוכזת מאוד ניתן למהול ביותר מים, לפי הצורך, או להמתיק למי שהטעם מר או חזק מדי).
    • שלוש פעמים לפני מאמץ קולי - פעם ראשונה כשעה לפני, פעם שנייה 10 דקות לפני ופעם שלישית במהלך המאמץ הקולי.
    • כאשר יש מאמץ קולי מתמשך (הופעה,הרצאה, וכד..) ניתן לטפטף כ-30 טיפות לתוך תרמוס מים קטן ולשתות בלגימות קטנות במהלך המאמץ הקולי.

    נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים יש להיוועץ ברופא, להרחיק מהישג ידם של ילדים.

    אחסון: לשמור במקום קריר ויבש (לא במקרר).

    תפוגה: עד 3 שנים מתאריך הייצור

    כשר פרווה

    בהשגחת "מחפוד"

    ‏100% טבעי

    נוסחא ייחודית מבוססת רכיבים טבעיים בלבד

    תקן GMP

    תנאי ייצור נאותים ומתקדמים

    ידידותי לטבעוניים

    וגם לצמחונים כמובן :)

    ידע רב שנים

    מוצרינו הם פרי פיתוח בינלאומי פורץ דרך בתחום הקול

    שירות לקוחות 24/7

    מענה אנושי לכל שאלה גם לאחר הרכישה

    לקוחות שכבר ניסו

    ברצוני לשתף אותך בכמה מקרים של מטופלים ששלחתי אליך. לאחרונה הגיעה אלי מורה שסבלה מיבלות המיתרי הקול, מצרידות ומעייפות קולית. היא הגיעה אלי מיואשת למדי אחרי שנים של נסיונות טיפול שונים ושקלה לעזוב את ההוראה. היו תקופות שהגיעה ממש לאיבוד קול וגם במצבים ה"טובים" שלה קולה היה סדוק ומחוספס. לאחר סדרת מפגשים בהם עבדנו על נשימה סרעפתית ותחילת הפקה קולית נכונה, הפניתי אותה אליך. היא רכשה וטיפלה במוצרי טי אמ אר ג'י… ולאחר תקופה קצרה חל שיפור ניכר בקול שלה. משסיימה מיד רכשה שוב את התכשיר כדי לתחזק את השיפור. כיום היא חזרה לתיפקוד סדיר ומצליחה גם ליישם את הנלמד בטיפולי הקול. מה שלא הצליחה בטיפולים הקודמים אצל קלינאי תקשורת שונים. לאור הצלחה זו התחלתי להפנות אליך גם ילדים ולמרות הטעם הם נטלו זאת באופן סדיר ונצפתה החלמה של מיתרי הקול ושל התפקוד הקולי. יישר כוחך

    המשך קריאה

    א.ג. – קלינאית תקשורת

    חבל שאני לא יכול לקנות אותכם .. האמת שאין לכם ערך.. יש לכם טונות של זכויות בהתעוררות הציבור של עשרות אם לא מאות בתי כנסיות שהציבור מתעורר לתפילה מעומק הלב מהשליח ציבור שבא לתיבה בטוח בקולו עם עוצמה וצלילות לאין שיעור עקב השימוש בחכמה ובמוצרים המדהימים והמפתיעים כל פעם מחדש .. אין לי מילים לתאר כל שנה מחדש את ההתחדשות והשידרוג הנוסף על השנה שקדמה לה.. אחזור ואומר תודה ענקיתתתת ושוב תודה לקב"ה ששמכם בעולמינו ❤️

    המשך קריאה

    מ.ד – זמר, חזן

    וואו אני מבסוט עד הגג בא לי לבכות חח לא יאמן איה מענה ה נותן למרים מקצועיים. אם ה מפיע עלי ככה מכמה דקות תרגול מענין איך יפיע לטווח ארוך.

    א.ג – זמר

    התכשירים הכי טובים שיש לזמרים חזנים ומרצים אחרי 3 חודשים של צרידות שכלום לא עזר השתמשתי בתכשיר וכמו קסםם!! הצרידות עברה ממליץ בחום !

    אורי שמן

    תרופת הפלא עושה פלאים רציתי להודות מאוד על העזרה שלכם אתמול. ההופעה עברה ממש טוב.

    איזי – ראפר

    חייבת לשתף....הייתי מאוד סקפטית שיעזור לי. אבל החלטתי לתת צ׳אנס...הקול שלי חזר לעצמו..ויותר מזה היבלות שהיו...נעלמו.. תודה רבה על היחס המקצועי. מאוד ממליצה

    אורית שבתאי

    התכשירים הכי טובים שיש לזמרים חזנים ומרצים
    אחרי 3 חודשים של צרידות שכלום לא עזר השתמשתי בתכשיר וכמו קסםם!! הצרידות עברה ממליץ בחום!

    אודי שימן

    רציתי להמליץ בחום על קודם שירות ועל מוצר שחבל שלא הכרתי קודם פשוט אני נושם טוב ובקלות היו לי מחסומים נשימתים ועכשיו הכל שוחרר כאילו נולדתי מחדש פשוט מוצר מושלם!.

    עמית בוריה

    אני גננת במקצועי. שנה שלישית. בת 25. אמא לשני קטנים. בחודשים האחרונים התחילה צרידות משונה בגרוני. חשבתי שזה נובע מחוסר שינה. לאחר בדיקת רופא אף אוזן גרון, נתגלו יבלות על המיתרים. שום טיפול לא עזר. לאחר שימוש בתמצית הטבעית של טי אמ אר ג'י חל שיפור אדיר במצב הצרידות. ממליצה בחום!!

    המשך קריאה

    י.מ – גננת

    אין לי מושג כמה המכשיר הזה והמסכה עזרו לי !! אני מרגיש שהקול שלי שונה כיום לגמרי, אפילו אני לא עושה יום יום

    א.כ – זמר

    אי אפשר להתעלם מהאפקט שהמוצרים האלה עושים לקוליות והצוות המקצועי שעומד מאחורי כל זה הוא צוות נעים, אדיב, קשוב, מלא בידע, סבלנות ושירותיות. מומלץ בחום.

    נעמה נחום

    חייב לשתף את החוויה שלי עם TMRG. כי היא פשוט מדהימה!! אני זמר, והיה לי אירוע. ובאותו הבוקר של האירוע קמתי צרוד וכמעט לא הצלחתי לדבר באותו בוקר. ניסיתי לעשות הכל וכלום לא עזר... אז אחרי בוקר מלא בסטרס שאני לא אצליח לשיר בערב. המליצו לי על TMRG ועשיתי הכל כדי לנסות להשיג אותם והצלחתי. רכשתי את הערכה של הבקבוק אנאלציה יחד עם תמציות מספר 6 ו 77. וספרי מספר 5 ו2 וכבר אחרי שעה וחצי של עבודה במקביל עם הבקבוק אנאלאציה והשמנים, יחד עם הספרי, וההוראות שקיבלתי מTMRG. לא רק שהצלחתי לדבר.. הצלחתי לשיר ממש. ולהחזיק הופעה ארוכה של שעתיים כאילו לפניכן לא הייתי משותק מבחינה קולית. אני כל כך ממליץ לכל זמר ובמיוחד זמרים שעובדים ומופיעים שלפעמים הקול מתעייף או נשחק. להחזיק אצלו את התכשירים האלה כי זה עבד עלי ספציפית כמו קסם.

    המשך קריאה

    נדב פיליפס

    שלום , שמי אסתי גנן ואני קלינאית תקשורת במשך שנים אני מטפלת בצרידות באמצעות תרגילי נימה והיגיינה קולית. בשנים האחרונות התוודעתי למוצרים ל TMRG (אבירים ותמציות). כל מי שניסה אותם חש מידית בהקלה בשליטה מייטבית בחלל התהודה הקדמי , ביפור בצרידות . שילוב בין התרגילים המוצרים ואביר TPV מביא בהחלט לאיכות חדשה ומשמעותית לטיפול

    המשך קריאה

    אסתי גנן – קלינאית תקשורת

    רכשתי את תמצית מספר 2. בתחילה הייתי סקפטית, אבל רוצה לעדכן שהשיפור מיידי בצלילות הקול ובתהודה, התרשמתי ממש, בדרך לרכישה נוספת. תודה לטליה על היעוץ.

    יפית סלע

    אלחה מוצרים ואחלה אנשים. הכל טבעי עם המון ידע בתחום. מומלץ בחום!

    אסנת סדן

    שמי יצחק מעודה מהישוב יבניאל שבצפון. לפני מספר חודשים נכנסתי לתפקיד חדש בתור מדריך ואב רוחני לבחורים. במסגרת תפקידי נצטרכתי למסור 4 שיעורים ביום מול כיתה גדולה. דבר שגרם לי למאמץ רב על מיתרי הגרון עד כדי שלאחר 4 חודשים לקיתי בצרידות כרונית. תחושה לא נוחה בגרון. נפיחות. ממש קושי עצום לדבר. הדבר הסב לי עגמת נפש מרובה- מה עושים? מיתרי הקול הם כלי מלאכתי. הלכתי לרופא וקיבלתי כמובן אנטיביוטיקה שאת הכדורים שתיתי ברציפות ושום דבר לא השתנה. תוך כדי רכשתי מחנות טבע/מרקחת מסוימת מוצר שמזכרוני מדובר עליו רבות להקלה על מיתרי הקול. ותוך זמן קצר נכנעתי שוב להרגשה המעצבנת ששוב כספי הונח על קרני הצבי. בדרך לא דרך קיבלתי את הפרוספקט של מכון קול וממש שוכנעתי שפה זה ענין אחר לגמרי. הרמתי טלפון והזמינו לי 2 תמציות מהחזקות. קצת יקר והרבה מר… לא עבר 24 שעות וכבר תפנית חדה. אני שומע את עצמי שר ומזמזם! חזרתי לשיעורים מלאים! יש משהו חזק ועוצמתי בתמציות האלו! וריחם הנודף למרחוק יעיד על זאת. ולכן אחי, אחותי, לכו על זה! צחצחו גרונכם הניחר! תודה

    המשך קריאה

    יצחק מעודה

    אגב חייב לרשום .. שבוע שעבר היה לי עייפות קולית במהלך הופעה משותפת עם @מנדי גרופי והזמר המדהים הזה עזר לי ממש ממש בצורה מסורה עם התכשירים והיה לי שיפור משמעותי בתפקוד ההופעה ! אז תודה לך טליה !! את מצילה אותנו ! ותודה ענקית למנדי שמעבר לזמר ענק , בן אדם מדהים ❣

    המשך קריאה

    ג, פ- זמר

    טיפול בבעיות קול עם TMRG

    TMRG שכבר שנים מפתחת פתרונות מובילים בתחום הקול, מביאה לכם את המהפכה הבאה בטיפול בבעיות קול, פרי שיתוף פעולה בינלאומי ומחקר של שנים.
    אחת הבעיות הקשות בטיפול בבעיות קול, היתה לגלות שיטה לטיפול עצמי ותרגול שגרתי קצר ופשוט, המתאימים לכולם.
    שיטה שכל אחד יוכל ליישם בקלות ובביטחון, גם במצבי צרידות קשים, נגעים על מיתרי הקול כגון פוליפ ויבלות ועוד.